ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ! Нова процедура реєстрації до ППВА Киева, Харкова, Дніпра, Луцька, Рівного, Тернополя та Одеси

Картинки по запросу ЗНАК ОКЛИКУ
Крок 1: Визначте мету поїздки до Республіки Польща та зберіть усі необхідні документи.


  • У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген
  • У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отриманнянаціональної візи.

Підготуйте повний комплект документів необхідних для подачі на обрану Вами категорію візи.


Крок 2: Здійсніть оплату за послуги ППВА

Зібравши всі необхідні документи, відвідайте будь-яке відділення Кредо Банку чи Ідея Банку та оплатіть сервісний збір на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорту. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей, надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.

Під час здійснення оплати необхідно:


  1. обрати категорію візи:
    С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад, бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т.д.
    Т – віза Шенген туристична
    D – Національна віза, наприклад, для роботи, навчання)
  2. обрати ППВА
  3. вказати актуальний номер Вашого особистого телефону.


Після здійснення оплати Ви отримаєте унікальний код PTN для реєстрації.


ВАЖЛИВО: Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону  є правильним, доступним та належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону, або номер телефону, що Вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти.

Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо Вами буде здійснено кілька оплат, а дата Вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине – по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти цих оплат.


Крок 3: На наступний робочий день після здійснення оплати, отриманий банківський код (PTN) буде активований через систему реєстрації. 

Автоматична система реєстрації призначить Вам дату й часу подачі документів, в залежності від наявності вільних місць. Зверніть увагу, що оператори колл-центру не впливають на призначені системою дату і час, і не можуть їх коригувати чи змінювати.


Крок 4: Після того, як система призначить Вам дату реєстрації, оператор колл-центру зв’яжеться з Вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до неділі  (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.


Крок 5: Коли оператор з Вами зв’яжеться, він поінформує про автоматично зарезервовану  дату і час подачі Вами документів у ППВА. Якщо призначена системою дата Вам підходить, будь ласка, підтвердьте її у розмові з оператором. На підставі Вашої згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час Вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.


Крок 6: Якщо запропонована дата на подачу документів не буде Вас влаштовувати, оператор відхилить запропоновану реєстрацію.

Наступна дата і час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше ніж за 7 днів від першої запропонованої дати і буде залежати від наявності вільних місць. Очікуйте наступний дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про другу запропоновану системою дату.


Крок 7: Після повторного дзвінка з колл-центру, оператор поінформує Вас про другу автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження Вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час Вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів.


У випадку Вашої повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано, а Вам необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів.


Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори колл-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати / змінювати дату самостійно. Виключно на підставі Вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором колл-центру.


У випадку родини, на один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має подати свій власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи, і у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.


За номером +380 443907953 можна дізнатися про причину перенесення реєстрації, якщо з Вами попередньо не зв’язався оператор колл-центру. Зауважте, за цим номером не здійснюється реєстрація, як і не надається додаткова інформація.


Просимо звернути увагу, що особи, котрі передплатили послуги ППВА (Луцького, Харківського та Одеського КО)  до 20.01 2017 можуть здійснити реєстрацію на протязі 90 днів після здійснення оплати за попередньою процедурою у колл-центрі: +38 044 5945496, +38 032 2984410, +38 032 2424564, +38 050 4193010,+ 38 067 3430480 i +38 093 1755503.

На 91 день усі передплати здійснені до 20.01.2017 будуть деактивовані.


Вам необхідна наша допомога?
1. Зателефонуйте нам:
+ 38 (099) 9817805
+ 38 (063) 6736351
2. Напишіть нам:
shashlykov@legal.co.ua
globus.nikopol@gmail.com
3. Приходьте до нас:
м. Нікополь, вул.Першотравнева, 1
м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 5

Пам'ятайте, ми готові вирішити Вашу проблему!

Нет комментариев
Добавить комментарий