Що варто знати про туристичне страхування, перш ніж рушити у відпустку

Комплектом до туристичної путівки часто стає договір страхування у вигляді пам’ятки. Варто сумлінно прочитати всі пункти страхування, щоб розуміти на які випадки воно поширюється та як працює. Ідеальний відпочинок – це коли туристичне страхування не знадобилось, але різне може статися.



Туристичне страхування: на що звернути увагу


  • В пам’ятці застрахованої особи вказано дані компанії. Сучасні засоби зв’язку дозволяють не тільки телефонувати, а й робити виклики з популярних месенджерів (WhatsApp, Viber) або просто написати листа на електронну пошту. Звернутися до страховика необхідно у найближчі 24 години після погіршення стану. Процедуру звернення до страхової ретельно описано в пам’ятці застрахованої особи.
  • Перелік страхових випадків. З ним варто заздалегідь ознайомитися, щоб розуміти, на які саме випадки поширюється туристичне страхування. Якщо це відпочинок з різноманітними активностями (страхування за планом Sport B, Sport B3 – стандартне туристичне страхування для відвідин Єгипту), то до страхових випадків можуть бути включені заняття активним відпочинком та аматорським спортом.
  • Виключення. Туристичне страхування не поширюється: при самолікуванні; при станах, що виникли внаслідок алкогольного сп’яніння, наркотичного отруєння; при порушенні особою правил техніки безпеки; при свідомому перебуванні у потенційно небезпечних місцях, участі в маніфестаціях, страйках. Ці приклади доволі об’ємно описують поширення страхування, та все одно – читайте та вникайте самостійно, не нехтуйте цими знаннями.



Як діє туристичне страхування – власний досвід

"2013-го року поїхали з друзями в Єгипет. Відпочивали в Хургаді. Десь на третій день перебування, ми з подругою відчули одночасно млявість, слабкість. При готелі був кабінет лікаря, куди ми й вирушили, взявши туристичний ваучер, паспорт та пам’ятку застрахованої особи.

Лікар вислухав наші скарги, вивчив документи та з власного телефону набрав наш асистанс. Операторка вислухала наші скарги по черзі, ми назвалися, надали наші дані (імена, прізвища, дати народження, номери паспортів та ін.). Потім представниця страхової компанії мала бесіду з лікарем, а ми міряли температуру тіла. Діагнозу, який можна було би хоч якось перекласти ми не отримали, але за симптомами це було звичайнісіньке ГРВІ.

Далі представниця асистансу нам пояснила, що перше звернення повністю покриває страхова компанія, за необхідності повторного звернення – ми оплачуємо послуги лікаря самостійно. Все було відповідно до того, що надалава наша туристична страховка.

Лікар призначив та видав пігулки, велів за двійко днів звітувати йому про наш стан. Останок дня ми провели по номерах, спали після ліків. У мене тоді була температура 38.5, котра взагалі ніяк не відчувається у спекотному кліматі Єгипту, тільки завдяки слабкості зрозуміла, що щось не так. Маю підозри, що захворіла ще як прилетіла, але відчула пізно.

До речі, лікар не заборонив нам плавати, просто велів робити це не більше години та одразу перевдягатися в сухий одяг. За два дні зустріли його та відзвітували, що нині все ок, залишився тільки кашель. Тож залишок відпустки провели нормально.

Фармакологічна галузь в Єгипті доволі розвинена, досі не знаємо, що то були за пігулки, але на ноги вони нас поставили дуже швидко. Хоча від ГРВІ й немає ліків – чи то пігулки подіяли та полегшили стан, чи морський клімат допоміг. Знаю туристів, що закуповуються ліками саме в Єгипті – дешево та якісно. Можливо, це дивним здається, але факт".


Джерело: masr.tips


Вам необхідна наша допомога?
1. Зателефонуйте нам:
+ 38 (099) 9817805
+ 38 (063) 6736351
2. Напишіть нам:
shashlykov@legal.co.ua
globus.nikopol@gmail.com
3. Завітайте до нас:
м. Нікополь, вул.Першотравнева, 1
м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 5

Ми готові вирішити Вашу проблему!

Нет комментариев
Добавить комментарий